OMG: Oh My God! (2012) Se Online

Nye Biografer OMG: Oh My God! i bedste kvalitet. Dvd Film OMG: Oh My God! i DVD-Rip kvalitet. Film Komplet OMG: Oh My God! i HD kvalitet. Film Biografpremiere OMG: Oh My God! i høj kvalitet. Fuld film Streaming OMG: Oh My God! i PSP Mini-DVD kvalitet.


Du kan se nu en fuld beskrivelse af OMG: Oh My God! nedenfor:
  • Original titel : OMG: Oh My God!
  • Film titel : OMG: Oh My God!
  • År for film : 2012
  • Genrer af film : Komedie, Drama, Fantasy,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2012-09-28
  • Virksomheder af film :
  • Landene i film : India,
  • Sprog af film : हिन्दी,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : eSfJ9NTE0OE
  • Oversættelse af film : EN,FR,RU,TR,ZH,
  • Aktører film :Mithun Chakraborty (Leeladhar Swamy), Paresh Rawal (Kanjibhai), Akshay Kumar (Lord Krishna), Poonam Jhawer (Gopi Ma), Mahesh Manjrekar (Lawyer Sardesai), Om Puri (Hanif Qureshi), Puja Gupta (Hanif's daughter), Apoorva Arora (Jigna)

2283748

OMG: Oh My God! er den mest godt lide film udskilt af ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Selvom jeg første fandt ud af om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg foretrækker denne specifikke idé eller nej. Efter at have set det Jeg stjæler at tale om hvor jeg virkelig værdsætte. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem der nyd genre Komedie, Drama, Fantasy, . Måske ur det for adgangsafgift ved blot klikke en knap og tilmeld, du kan sikkert ur millioner af nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Fuld længde OMG: Oh My God! i top kvalitet 720p ....




Screenplay : Umesh Shukla, Music : Amar Mohile, Producer : Akshay Kumar, Director : Umesh Shukla, Music : Meet Bros Anjjan, Original Music Composer : Sachin-Jigar, Original Music Composer : Himesh Reshammiya, Screenplay : Bhavesh Mandalia
Ja, nu du kan se film involverer OMG: Oh My God! helt længde og tilegne den hyperlink til dette movie OMG: Oh My God! i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Tags:

0 comments:

Post a Comment