Yours, Mine & Ours (2005) Se Fuld Film

Spil Film Yours, Mine & Ours i HD 1080p kvalitet. Film På Tv2 Yours, Mine & Ours i PSP Mini-DVD kvalitet. Film Net Yours, Mine & Ours i HD kvalitet. Film Titler Yours, Mine & Ours i top kvalitet. Film På Filmstriben Yours, Mine & Ours i Top Video Format.


Det er klart en fuld beskrivelse af Yours, Mine & Ours nedenfor:
  • Original titel : Yours, Mine & Ours
  • Film titel : Yours, Mine & Ours
  • År for film : 2005
  • Genrer af film : Komedie, Familie, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2005-11-23
  • Virksomheder af film : Paramount Pictures, Columbia Pictures Corporation, Nickelodeon Movies, O.N.C. Entertainment, Robert Simonds Productions, Sony Pictures Entertainment (SPE), Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Time Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5.7
  • Youtube ID film : Ct37x6Fhbx0
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FR,FR,HE,HU,IT,NL,PT,PT,RO,RU,SV,UK,
  • Cast af film :Dennis Quaid (Frank Beardsley), Gian Franco Tordi (The Speed Racer), Haley Ramm (Kelly Beardsley), Linda Hunt (Mrs. Munion), Lil' JJ (Jimi North), Sean Faris (William Beardsley), Tyler Patrick Jones (Michael Beardsley), Jerry O'Connell (Max Algrant), Slade Pearce (Mick North), Danielle Panabaker (Phoebe North), Dean Collins (Harry Beardsley), Katija Pevec (Christina Beardsley), Rene Russo (Helen North), Beau Holden (Hardware Store Worker), Ty Panitz (Ethan Beardsley), Rip Torn (Commandant Sherman), Drake Bell (Dylan North), Miranda Cosgrove (Joni North), Miki Ishikawa (Naoko North)

0443295

Yours, Mine & Ours er bedre film fremstillet af Paramount Pictures, Columbia Pictures Corporation, Nickelodeon Movies, O.N.C. Entertainment, Robert Simonds Productions, Sony Pictures Entertainment (SPE), Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Time Productions, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "Frank er flådeofficer og alenefar til ikke mindre en otte unger i forskellige aldre. Kærlighedslivet er ikke noget at skrive hjem om indtil Frank møder sin gamle high school-kæreste Helen. Hun er kunstner, single og mor til hele ti børn. De to beslutter sig for at slå pjalter og børneflokke sammen til en stor familie. Og ja, det går bestemt ikke helt stille af!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis du bare forsøge at søge efter Film efter titel Yours, Mine & Ours, du er ved at være på den perfekte websted. Her kan du se uden omkostninger gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan også ur forskellige nyeste filmtitler bedste deal ved at registrere at give en medlem. Du alene tager 2 minutter At vælge og nyt i forskellige nyeste film for køb

... Film Biografer Yours, Mine & Ours i DVD-Rip kvalitet 1080p ....




Screenplay : David Kidd, Director : Raja Gosnell, Screenplay : Ron Burch
Sikker, nu du kan se film forbundet med Yours, Mine & Ours 100% længde og tilegne den forbindelse til dette movie Yours, Mine & Ours i X-Ray Format kvalitet.


Tags: big family, family, blended family,

0 comments:

Post a Comment