Grusomme mig 2 (2013) Film På Ipad

Film Fuld Grusomme mig 2 i bedste videoformat. Dvd Film Grusomme mig 2 i bedste se videoformat. Film På Plex Grusomme mig 2 i HD-format. Play Streaming Grusomme mig 2 i Top Video Format. Film Biograf Grusomme mig 2 i DVD-Rip kvalitet.


du kan handle for total beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-06-25
  • Virksomheder af film : Universal Pictures, Illumination Entertainment,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 98 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : 6qsH_LFRr6k
  • Oversættelse af film : BG,CA,CS,DA,DE,EL,EN,ES,FA,FI,FR,FR,HE,HR,HU,IT,JA,KO,NL,NO,PL,PT,PT,RO,RU,SK,SR,SV,TH,TR,UK,VI,ZH,ZH,
  • Aktører film :Steve Coogan (Silas (voice)), Pierre Coffin (Kevin the Minion / Bob the Minion / Stuart the Minion / Additional Minions / Evil Minions (voice)), Debi Derryberry (Additional Voices (voice)), Kristen Wiig (Lucy (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Kristen Schaal (Shannon (voice)), Nasim Pedrad (Jillian (voice)), Danny Mann (Additional Voices (voice)), Ken Jeong (Floyd (voice)), Jan Rabson (Additional Voices (voice)), Jack Angel (Additional Voices (voice)), John Cygan (Additional Voices (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Katie Silverman (Additional Voices (voice)), Jim Ward (Additional Voices (voice) (as James Kevin Ward)), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho (voice)), Casey Simpson (Additional Voices (voice)), Chris Renaud (Additional Minions / Evil Minions / Italian Waiter (voice)), April Winchell (Additional Voices (voice)), Jess Harnell (Additional Voices (voice)), Bailey Gambertoglio (Little Girl #2 (voice) (uncredited)), Vanessa Bayer (Flight Attendant (voice)), Ava Acres (Additional Voices (voice)), Mickie McGowan (Additional Voices (voice)), Lori Alan (Additional Voices (voice)), Eva Bella (Additional Voices (voice)), Nickolai Stoilov (Arctic Lab Guards (voice)), Claira Nicole Titman (Additional Voices (voice) (as Claira Titman)), Moisés Arias (Antonio (voice)), Mona Marshall (Additional Voices (voice)), Andre Robinson (Additional Voices (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Laraine Newman (Additional Voices (voice)), Georgia Cook (Additional Voices (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Mason McNulty (Additional Voices (voice)), Sherry Lynn (Additional Voices (uncredited)), Steve Carell (Gru (voice)), Alec Medlock (Additional Voices (voice))

1690953

Grusomme mig 2 er bedre film tilvejebragt af Universal Pictures, Illumination Entertainment, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Når jeg første se denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg værdsætte idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at dele at jeg virkelig gerne. Jeg anbefaler absolut denne film for de personer der interesseret genre Animation, Komedie, Familie, . Måske ur det for adgangsafgift simpelthen klikke en knap og tilmeld, det er muligt at ur utallige nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Film På Xbox Grusomme mig 2 i HD 1080p kvalitet 1080p ....




Set Designer : Loïc Rastout, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Set Designer : Christoph Charriton, Screenplay : Cinco Paul, Producer : Christopher Meledandri, Animation : Jonathan del Val, Production Manager : David Rosenbaum, Storyboard : Matthew Nealon, Set Designer : Olivier Adam, Animation : Mael Gourmelen, Sound Recordist : Paul Tirone, Screenplay : Ken Daurio, Director : Chris Renaud, Prop Maker : Philippe Tilikete, Original Music Composer : Heitor Pereira, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Casting : Carla Hool, Animation : Jean Hemez, Editor : Claire Dodgson, Director : Pierre Coffin, Editor : Gregory Perler, Post Production Supervisor : Jeannine Berger, Animation : Fabrice Joubert, Color Designer : Sergio Casas, Color Designer : Gregory Georges, Songs : Pharrell Williams, Set Designer : Paul Mager, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Art Direction : Eric Guillon, Color Designer : Clément Griselain, Production Design : Yarrow Cheney
Ja, nu du kan se film af Grusomme mig 2 fuldt længde og find den url til dette video Grusomme mig 2 i høj kvalitet video.


Tags: secret agent, bakery, falling in love, father daughter relationship, duringcreditsstinger, first date, minions, 3d,

0 comments:

Post a Comment