Grusomme Mig 3 (2017) Film På Tv2

Film Hollywood Grusomme Mig 3 i Blu-Ray 1080P kvalitet. Original Film Grusomme Mig 3 i DVD-Rip kvalitet. Fuld længde Grusomme Mig 3 i 1080P HD-DVD kvalitet. Film På Ipad Uden Internet Grusomme Mig 3 i HD 1080p kvalitet. Film På Iphone Grusomme Mig 3 i Top Video Format.


Du kan se nu Fuldende beskrivelse af Grusomme Mig 3 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 3
  • Film titel : Grusomme Mig 3
  • År for film : 2017
  • Genrer af film : Sci-fi, Eventyr, Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2017-06-15
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.2
  • Youtube ID film : euz-KBBfAAo
  • Oversættelse af film : AR,BG,CA,CS,DA,DE,EL,EN,ES,ES,FA,FI,FR,FR,HE,HU,ID,IT,JA,KA,KO,KR,MY,NL,NO,PL,PT,PT,RO,RU,SK,SR,SV,TH,TR,UK,VI,ZH,ZH,
  • Cast af film :Kristen Wiig (Lucy Wilde (voice)), Steve Carell (Gru / Dru (voice)), Kyle Balda (Additional Voice (voice)), Jan Rabson (Additional Voice (voice)), Stephanie De Meautis (Additional Voice (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Mona Marshall (Additional Voice (voice)), Laraine Newman (Additional Voice (voice)), Bob Bergen (Additional Voice (voice)), Jenny Slate (Valerie Da Vinci (voice)), Bill Farmer (Additional Voice (voice)), John Kassir (Additional Voice (voice)), Danny Mann (Additional Voice (voice)), Carlos Alazraqui (Additional Voice (voice)), Tara Strong (Additional Voice (voice)), Martavious Gayles (Additional Voices (voice)), Trey Parker (), Matthew Wood (Additional Voice (voice) (uncredited)), Cory Walls (Vincenzo (voice)), Julie Andrews (Gru's Mom (voice)), Lori Alan (Additional Voice (voice)), Teresa Ganzel (Additional Voice (voice)), Nev Scharrel (Agnes (voice)), Sophie M. Siadatpour (Little Girl (voice)), Michael Beattie (The Scar Faced Man / TMZ Announcer (voice)), John Cygan (Additional Voice (voice)), Jess Harnell (Additional Voice (voice)), Brian T. Delaney (Commercial Announcer / Military Officer / Additional Voice (voice)), Ken Daurio (Celebrity (voice)), Bruno Dequier (Additional Voice (voice)), Pierre Coffin (Minions / Museum Director / Additional Voice (voice)), Katia Saponenko (Niko's Mother (voice)), Mindy Sterling (Additional Voice (voice)), Trey Parker (Balthazar Bratt (voice)), Adrian Ciscato (Niko (voice)), Andy Nyman (Clive the Robot (voice)), Jude Alpers (Commercial Kid (voice)), Gregg Berger (Additional Voice (voice)), Chris Renaud (Additional Minions (voice)), Jim Ward (Additional Voice (voice)), Steve Coogan (Fritz / Silas Ramsbottom (voice))

3469046

Grusomme Mig 3 er det bedste film produceret af Illumination Entertainment, med en beskrivelse af filmen er "I ”Grusomme Mig 3” møder vi den nye superskurk og tidligere barnestjerne Balthazar Bratt, som er fuldstændig besat af den figur, han spillede i 80’erne og han skal snart vise sig snart at være Grus sværeste modstandere til dato.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis jeg første find om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg værdsætte idé eller ikke. Efter at have set det Forhold til at tale at jeg virkelig værdsætte. Jeg anbefaler stærkt denne film for de mennesker der værdsætter genre Sci-fi, Eventyr, Animation, Komedie, Familie, . Du vil kunne ur det uden omkostninger ved blot klikke en knap og tilmeld, du kan sikkert ur mange nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Film På 6 Bogstaver Grusomme Mig 3 Med Danske Undertekster 1080p ....




Director : Pierre Coffin, Director : Kyle Balda, Visual Effects : Jill Ambrosino, Writer : Ken Daurio, Orchestrator : Jonathan Beard, Stereoscopic Coordinator : John R.A. Benson
Sikker, nu du kan se film hensyn Grusomme Mig 3 helt længde og find den url til dette flick Grusomme Mig 3 i X-Ray Format kvalitet.


Tags: minions,

0 comments:

Post a Comment